טיפול בקמטים בבית

אם התחילו להופיע אצלך קמטים וקמטוטים, ואפילו רק קמט אחד- את ממש לא צריכה לברר על מנתח מומלץ או להתחיל לברר על איזה חומר להזריק לפנים בכדי ליישר את אותם שקעים ופסים שהופיעו לפתע. נכון שאי אפשר למנוע את הופעתם של אותם קמטים, אבל בהחלט לטפל באלו שכבר הופיע ולעכב את הופעתם של קמטים חדשים.

מה צריך בשביל לבצע טיפול בקמטים בבית:

בשביל לטפל בקמטים בבית ולא למהר לטיפול קבוע אצל הקוסמטיקאית (למרות שזה מומלץ לבצע לפחות פעם בחודש) ובטח שלא לבצע פעולה פולשנית בפנים- צריך לקבוע שגרת טיפוח וטיפול קבוע ולהתמיד בה. התמדה והקפדה על טיפוח וטיפול בקמטים יעשה את מרב העבודה וגם אם תלכו לקוסמטיקאית או לרופא עור גם הם יגידו לכם שאת רוב הטיפול בקמטים עושים בבית.

בשלב הראשון יש לאבחן את העור- רופא עור או קוסמטיקאית יוכלו לאבחן את סוג העור ואת מצב העור שלך ולומר לך אילו תכשירים ומוצרים כדאי שתרכשי על מנת לטפל בהופעת הקמטים.

בשלב השני את רוכשת מוצרים- ישנם קרמים פעילים המתאימים לשימוש יום יומי במהלך היום והם לרוב מגיעים ביחד עם קרמים שמשלימים את הפעולה ומותאמים ללילה. הקפידי גם לרכוש סרום שמסייע רבות במיצוק העור ומהווה השלמה לקרם פנים ייעודי וקרם מיוחד לאזור העיניים שהינו אזור רגיש ודק יותר אשר מופיעים בו יותר קמטוטים ממקומות אחרים בפנים.  בנוסף למוצרים אלו רכשי מסכות הזנה שמסייעות במיצוק העור והחזרת הגמישות והאלסטיות שלו. חברות רבות כמו לדוגמא חברת לה רוש פוזה מציעות קרמים המיועדים למיצוק אזור העיניים בפרט ועור הפנים בכלל וסיוע בהחזרת הנפח וחיות לעור באזור רגיש זה.

כאשר יש לך את אלה את מתחילה לטפל ולטפח את הפנים שלך כל בוקר וכל ערב. כך תוכלי לעקוב אחר מצב הקמטים (את יכולה לצלם את הפנים, באותו מקום באותה תאורה בשביל מעקב שבועי) ולראות אם המוצרים עושים את העבודה הנדרשת. ההמלצה היא להגיע לקוסמטיקאית לפחות פעם בחודש להשלמת הטיפול או לרכוש מכשירים לטיפול ביתי באנטי אייג'ינג.

בנוסף להתמדה בגרת הטיפוח וטיפול קבוע אצל הקוסמטיקאית הקפידי על שינה מספיקה, המנעי משתיית אלכוהול מופרזת ועישון סיגריות והקפידי על תזונה נכונה ומאוזנת ביחד עם שתייה מרובה של מים. אלו עצות שמיועדות לאורח חיים בריא בכלליות אבל הן גם מסייעות רבות בשמירה על עור הפנים, עור הגוף, בריאות הגוף ובריאות השיער וכמובן- עיכוב של הזדקנות העור. הקפידי על ניקיון של עור הפנים- שטיפה במים וסבון מותאם וכמובן הסרת כל האיפור לפני השינה בכדי שתבצעי את מריחת הקרמים והחדרת המוצרים הפעילים על עור נקי ויבש.

מאמרים נוספים בנושא

התאמת תכשיט לאירוע

נשים ותכשיטים, תכשיטים ונשים משפט שתמיד הולך ביחד, נשים אוהבות תכשיטים, האופי והסגנון שתכשיט יכול להוסיף לכל לוק מראה נוצץ וייחודי.היום יש מבחר רב של

המשך קריאה »
טיפוח שיער שיבה

טיפוח שיער שיבה

אם בעבר אפילו עד לפני כמה שנים נשים מבוגרות צבעו את שיערן בכדי שלא ידעו שיש להן כבר שיערות לבנות, הרי שהיום המגמה העולמית, שהיא

המשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן