איך להתאפר נכון?

חלק מאיתנו אוהבות להתאפר וטובות בזה, חלק מאיתנו ממש לא סובלות את הרעיון של לצבוע את הפנים ולהניח עליו מוצרים ותכשירים שונים ויש שמאוד אוהבות ומאוד רוצות אבל פשוט לא יודעות איך להתאפר נכון.

חמשת מוצרים שיעזרו לכן איך להתאפר נכון:

את לא צריכה להבין יותר מדי באיפור או להיות מאפרת מקצועית בשביל להתאפר נכון בכל בוקר לעבודה או בערב ליציאה עם חברות. ואם את רוצה לדעת איך להתאפר נכון את בעיקר צריכה להבין את הבסיס של איפור נכון ומתאים ולבנות לעצמך שגרת איפור משלך.

ברגע שתלמדי איך להתאפר נכון תדעי לרכוש את המוצרים המתאימים לך, להשתמש בהם כמו שצריך ולייעל את זמן האיפור באופן משמעותי.

אז במיוחד בשבילך, חמישה מוצרים וחמישה צעדים לבניית שגרת איפור נכונה:

חמשת המוצרים שמומלץ וכדאי שיהיו לך בתיק האיפור:

  • מייקאפ
  • פודרה
  • סומק
  • מסקרה
  • אודם

נתחיל במייקאפ- הוא מסתיר את הכתמים הקטנים והגדולים בפנים, מטשטש אדמומיות ומייצר גוון אחיד לעור הפנים ומראה חלק ובריא יותר.

שוק האיפור מוצף בסוגים שונים של מייקאפ עם כיסויים ברמות שונות – כיסוי קליל, כיסוי אטום, מייקאפ נוזלי, מייקאפ מוצק… בכדי לדעת איזה מהמוצרים מתאים לך את תצטרכי לנסות. חשוב להתאים את גוון המייקאפ לעורך ולנסות אפילו להשתמש בשני סוגים ושני גוונים ולערבב ביניהם בכדי לייצר את הגוון והמרקם המושלם עבורך.

למייקאפ מצטרפת הפודרה- בין אם פודרה שקופה שמחזקת ומחזיקה את המייקאפ במהלך היום או פודרה בעלת גוון זהה לזה של המייקאפ לגימור אחיד של המראה. היא תמנע מהמייקאפ להימרח.

המוצר השלישי שאת צריכה בתיק האיפור הוא סומק. סומק יכול לשמש גם כצללית כך שהוא כבר סוגר לך עוד פינה. ההמלצה היא אם את לא ילדה או נערה להימנע מסומק מבריק מדי או מנצנץ מדי וללכת על המראה המאט.

האודם מתווסף אל הסומק, בעיקר כי כיום ישנם מוצרים בשוק שמאפשרים להוסיף גוון טבעי לשפתיים ועם אותו מוצר להוסיף מעט סומק טבעי ללחיים. האודם מטרתו להבליט את השפתיים שלך, בין אם בגוון טבעי או בצבע בולט שאת אוהבת- חשוב שתתאימי לך את הגוון הבהיר יותר והטבעי יותר ליום יום ואת הכהה יותר והבולט יותר לשעות הערב. יש גלוסים, יש אודמים עמידים, יש גם שפתונים שנועדו להוסיף לחות לשפתיים שלך ביחד עם תוספת גוון- גם פה הכי חשוב שתנסי ושתרגישי בנוח עם המרקם ועם הצבע.

המוצר האחרון שמומלץ שיהיה לך בתיק האיפור הוא מסקרה. מסקרה שחורה יכולה לעבות ריסים, להאריך אותן, ולייצר מראה בובתי ודרמטי , בולט או אפילו טבעי. תבחרי את סוג המסקרה שנראה לך הכי מתאים (מאריך או מעבה, מעגל או מיישר…) ומרחי שכבה אחת על הריסים העליונים ואחת על הריסים התחתונים. לאחר מכן בחרי אם למרוח עוד שכבה למראה חזק ודומיננטי יותר

את מוכנה לצאת לדרך!

מאמרים נוספים בנושא

התאמת תכשיט לאירוע

נשים ותכשיטים, תכשיטים ונשים משפט שתמיד הולך ביחד, נשים אוהבות תכשיטים, האופי והסגנון שתכשיט יכול להוסיף לכל לוק מראה נוצץ וייחודי.היום יש מבחר רב של

המשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן