איך לטפח את עור הפנים?

זה אולי יפתיע את רובכן אבל כבר בגילאי העשרים המוקדמים חשוב ומומלץ לטפח את עורך בצורה מקצועית ונכונה. הכוונה היא לא להתפתות לקרמים זולים שיכולים אולי לעשות טוב לעורך באופן זמני אבל לגרום לנזק בעתיד. חשוב לבדוק מבחינה גנטית מה מצפה לך (תסתכלי רגע על עורה של אמא שלך ושל סבתא שלך) וגם ללכת לייעוץ מקצועי לאבחון סוג העור ומצב העור ולהתאים את מוצרי הטיפוח בהתאם.

מידע חשוב על איך לטפח את עור הפנים:

כפי שכבר ציינו- המצב בו העור נמצא לא פחות חשוב מסוג העור והוא משתנה בהתאם לתקופות, מזג אוויר ותזונה ולכן חשוב להתאים את מוצרי הטיפוח ולא להשתמש במוצרים שיכולים במקרה הטוב לא להשפיע על מצב העור ובמקרה הפחות טוב לגרום לו לנזק של ממש.

אז נשאלת השאלה איך לטפח את עור הפנים? והתשובה מורכבת משגרת טיפוח יומית ושימוש בארבעה מוצרים עיקריים באופן קבוע- סרום, קרם פנים, קרם הגנה וקרם פנים.

חשוב להקפיד על שגרת טיפוח יומית:

שגרת טיפוח יומית כוללת הסרת איפור בכל ערב, ניקוי הפנים באופן יסודי והתאמת מוצרי הטיפוח ללילה. כמו כן היא כוללת ניקוי הפנים בבוקר, והכנת העור לאיפור בצורה הטובה ביותר. הקפדה על ניקוי הפנים, שימוש במוצרים מותאמים, איפור מותאם והסרת איפור בצורה יסודית תשמור ותגן על העור באופן קבוע.

מבחינת מוצרים חשוב להתאים את המוצרים לסוג העור ולמצב העור ולא להתפשר על מוצרים זולים או כאלה שמכילים רכיבים שלא טובים לעורך. חשוב להשתמש בסרום שממצק, משקם ומחליק את העור, להקפיד על קרם לחות אקטיבי המותאם לשימוש יום יומי ולהשלים את הפעולה עם קרם לחות אקטיבי המותאם לשימוש בלילה -כל לילה. קרם פנים המבוסס על מים ומשלב רכיבים פעילים גם יגן על עורך, ישמור עליו וגם יזין אותו, ילחח אותו ויסייע לשקם אותו במידת הצורך. השלמת הטיפול עם קרם פנים אקטיבי המותאם לשימוש בלילה יסייע להמריץ את צמיחת תאי העור באזור וחידוש הגמישות והאלסטיות בפנים. המוצר האחרון ולא פחות חשוב שכדאי שיהיה בהישג יד וחלק קבוע בשגרת הטיפוח הוא קרם עיניים. העור מסביב לעיניים הוא רגיש במיוחד, הוא נהיה דק מהר מאוד מאבד מהנפח שלו מהחיוניות ונוצרים בו קמטים וקמטוטים הבולטים יותר ממקומות אחרים בפנים. לכן יש צורך בקרם עיניים המותאם לעור הרגיש, שמגן ושומר על העור מסביב לעיניים וגם מחדש את התאים בו, מחזיר את הנפח ומסייע בהחלקת קמטוטים וקמטי הבעה שנוצרים במקום.

שימוש במוצרים אלה באופן קבוע ביחד עם הקפדה על מריחת קרם הגנה על הפנים ועל הצוואר יסייע בשמירה ושיקום של עור הפנים לאורך שנים.

 

מאמרים נוספים בנושא

התאמת תכשיט לאירוע

נשים ותכשיטים, תכשיטים ונשים משפט שתמיד הולך ביחד, נשים אוהבות תכשיטים, האופי והסגנון שתכשיט יכול להוסיף לכל לוק מראה נוצץ וייחודי.היום יש מבחר רב של

המשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן