איך לטפח תלתלים

אין כמעט מישהי עם תלתלים שלא חלמה לפחות יום אחד עם שיער חלק או שוקלת ברצינות לבצע החלקה ולהיפרד מהתלתלים אחת ולתמיד. דווקא בתקופה שבה מטפחים כל אחת ואחת לאהוב את איך שהיא נראית ולקבל את מה שיש לה ולטפח את עצמה- אנחנו קוראים לכן לא רק לא להיפטר מהתלתלים השווים שלכן אלא גם לטפח אותם!

כל הטיפים בנושא איך לטפח תלתלים:

חפיפת תלתלים– לרוב שיער מתולתל הוא שיער שנוטה להיות יבש יותר משיער חלק, בעיקר אם מדובר בשיער שעבר צביעה או גוונים. לכן ההמלצה היא לחפוף את התלתלים עם שמפו שמיועד לשיער יבש, לפחות פעמיים בשבוע וההמלצה היא בבוקר. הסיבה היא שחפיפת התלתלים בלילה ושינה עם שיער רטוב מביאה לתוצאה של שיער נפוח יתר על המידה בבוקר וקשה יותר לסדר אותו ולעצב אותו. במידה ואתן מעוניינות גם להשתמש במרכך לשיער ההמלצה היא למרכך שמותאם גם הוא לשיער יבש ושמכיל מרכיבים כמו סיליקון וחומרי הזנה נוספים שמונעים חשמל סטטי בשיער.

ייבוש תלתלים- בכדי לשמור על עיצוב תלתלים נפוח כדאי מאוד לייבש אותם לאחר העיצוב. לצורך כך מומלץ להשתמש במייבש שיער בתוספת של דיפיוזר שמפזר את החום של מייבש השיער באופן שווה על כל התלתלים. מה שכן חשוב לזכור שמדובר בשיער שנוטה להתייבש מהר ולכן ההמלצה היא לא לייבש אותו בעזרת מייבש על בסיס יומי. למי שאוהבת את המראה הנפוח במיוחד שמאוד פופולארי היום מומלץ לייבש את השיער הפוך.

הגנה והזנה של התלתלים- חשוב במיוחד להזין את השיער בלחות ולשמור על העיצוב של התלתלים וגם על השיער עצמו. לצורך כך יש להשתמש במסכת הזנה ולחות לשיער כל יומיים. ישנן מסכות שניתן למרוח על השיער להשאיר זמן מה ולהסיר ויש כאלה שדורשות יותר זמן על השיער בכדי להשלים את הפעולה. מומלץ למרוח את המסכה ולאחר מכן לעטוף את השיער במגבת חמימה בכדי להגביר את הפעילות של המסכה, ואצל רוב המתולתלות ההמלצה היא לוותר על מרכך לשיער ולהקפיד על מסכה במקום.

סירוק וטיפוח תלתלים- אחד מהדברים החשובים ביותר באיך לטפח תלתלים הוא החומרים בהם משתמשים בכדי לשמור עליהם ולעצב אותם. בעוד חלק מהחומרים יכולים לייצר מראה מאוד מעוצב ויפה החומרים הפעילים באותו מוצר יכולים לגרום לייבוש השיער והריסת התלתלים. אז מה כן? להשתמש בסרום משקם שיש בו סיליקון ומונע חשמל סטטי שמאוד נפוץ בשיער מתולתל, ובכדי לעצב אותם להשתמש במוס המותאם לתלתלים ביחד עם ג'ל לשיער ביחד בכדי לא להקשות אותו. בנוגע לסירוק ההמלצה היא לסרק את השיער לאחר חפיפה בכדי למנוע היווצרות של קשרים ונשירה.

 

מאמרים נוספים בנושא

התאמת תכשיט לאירוע

נשים ותכשיטים, תכשיטים ונשים משפט שתמיד הולך ביחד, נשים אוהבות תכשיטים, האופי והסגנון שתכשיט יכול להוסיף לכל לוק מראה נוצץ וייחודי.היום יש מבחר רב של

המשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן