טיפוח בגיל מבוגר

גם את מבוגרת או אפילו זקנה ביחס לאחרות, זה לא אומר שאת צריכה או רוצה להזניח את עצמך. כל עוד את מעוניינת בכך ויכולה- תמשיכי לטפח את עצמך ולהשקיע בעצמך- להיראות טוב ולהרגיש טוב! ואם את לא מצליחה לבצע את פעולות הטיפוח בעצמך, תדאגי להסביר למטפלת שלך מה את אוהבת ואיך והיא תסייע לך בשגרת הטיפוח הקבועה שלך.

אין סיבה להפסיק להשקיע בטיפוח בגיל מבוגר:

זה באמת לא משנה לאיזה גיל הגעת, במיוחד אם את אחת שכל חייה הקפידה על עור מטופח ומראה נקי ומסודר- את יכולה וצריכה להמשיך בכך! עם זאת, את כבר מודעת לעובדה שהעור שלך רגיש יותר, דק יותר וגמיש הרבה פחות מכשהיית צעירה ולכן המנעי מרכישת תכשירים פשוטים וכלליים. לגמרי הגעת לשלב בחייך בו את יכולה להשקיע בעצמך והרבה- בחרי את הקרמים הטובים והקצת יותר יוקרתיים ויקרים. הקפידי שיהיו מותאמים למצב העור שלך – אם יש לך עור דק מאוד, עור יבש מאוד או שאת סובלת מהרבה קמטים וקמטוטים.

זה הזמן ללכת לקניות, אם את מסוגלת לבד מה טוב ואם לא קחי איתך את המטפלת ורכשו את הקרמים והתכשירים המיועדים לעורך בכדי לבנות שגרת טיפוח קבועה המתאימה לך. טיפוח בגיל מבוגר הוא לא רק בשביל המראה ושמירה על העור, הוא גם בשביל הנפש- נשים מבוגרות בעיקר אם הן לבד, יכולות להיכנס למצב של דיכאון עקב סיבות שונות כמו למשל- הזדקנות , התאלמנות, הצורך המטפלת צמודה או שהייה בבית אבות, חברים שכבר נפטרים בשיבה טובה, מחלות… לא חסרות סיבות. הקפדה על שגרת טיפוח כל בוקר וכל ערב תעזור לשמור על מצב רוח טוב בנוסף למראה בריא ויפה.

רשמי מראש את השלבים בשגרת הטיפוח שלך בשבילך ובשביל המטפלת שלך- את הקרמים והסרומים שאת שמה מה תפקידו של כל אחד ומה בא אחרי מה. זה יעזור לך בימים שתשכחי או בימים שלא יהיה לך כוח ותצטרכי את עזרת המטפלת. כמו כן סדרי את כל התכשירים במקום נוח ונגיש שתוכלי להגיע אליהם בקלות ואם יש צורך הוסיפי מדבקה עם שם התכשיר ותפקידו. גם באיפור כדאי שתשקיעי במעט מוצרים שמתאימים לאיפור של עור בוגר, מוצרים איכותיים ברמה גבוהה שיתאימו לעורך וכך תוכלי להתאפר או שהמטפלת תאפר אותך כאשר את יוצאת ומסתובבת גם אם זה לקפה אחר הצהריים עם חברות, ביקור אצל הנכדים או ארוחת ערב בחר האוכל של בית האבות- את תראי ותרגישי לבד שככל שתיראי טוב יותר תרגישי טוב יותר ולהיפך. לכן נחזור למה שאמרנו בהתחלה- לא משנה בת כמה, את וגם אם את מבוגרת- אין כל סיבה להפסיק להקפיד על טיפוח בגיל מבוגר!

מאמרים נוספים בנושא

התאמת תכשיט לאירוע

נשים ותכשיטים, תכשיטים ונשים משפט שתמיד הולך ביחד, נשים אוהבות תכשיטים, האופי והסגנון שתכשיט יכול להוסיף לכל לוק מראה נוצץ וייחודי.היום יש מבחר רב של

המשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן