טיפוח עור יבש בגיל השלישי

כשאנחנו מתבגרות ומזדקנות המקום הראשון שניתן לראות זאת הוא העור שלנו, וליתר דיוק- עור הפנים שלנו. בעיקר בפנים ובצוואר פתאום נשים לב לכתמים וקמטים, קמטוטים וסימני הזדקנות שלא היו שם קודם או שהחמירו עם הזמן. ישנה חשיבות לטיפול עור כבר בגילאים מוקדמים, בעיקר אם את בעלת עור יבש או יבש במיוחד, וכשאת מגיעה לגיל השלישי ישנה עוד יותר חשיבות להתמדה על הטיפוח ואימוץ שגרת טיפוח מתאימה.

אימוץ שגרת טיפוח עור יבש בגיל השלישי:

גם אם לא הקפדת על שגרת טיפוח של עורך כשהיית צעירה יותר זה לא אומר שאת לא יכולה להתחיל עכשיו, ואם כן הקפדת אז מזלך כי עכשיו את בעיקר צריכה לשמר את העבודה הטובה שעשית עד כה ואת ההשקעה. כל סוג עור זקוק ללחות וטיפוח בגיל השלישי אך טיפוח עור יבש בגיל השלישי וטיפול בו חשובים במיוחד. בכדי לעשות זאת ישנם כמה מוצרים שכדאי שיהיו בהישג יד ובשימוש תדיר לטיפול עור רגיל ועור יבש עד עוד יבש מאוד- סרום, קרם פנים וקרם עיניים.

הטיפ הכי חשוב בטיפוח עור יבש בגיל השלישי הוא להתאים את מוצרי הטיפוח גם לסוג העור וגם למצב העור. בגיל השלישי העור פחות גמיש ופחות אלסטי ולכן ישנה חשיבות לשימוש במוצרים המותאמים לעורך ויחזירו לו את החיות שאבדה לו.

סרום- מומלץ לבחור סרום שמכיל תמציות מרוכזות של חומרים פעילים ביניהם- שמנים, ויטמינים ומינרלים וגם חומצה היאלורונית- אלה מאפשרים חדירה עמורה לעור וספיגה מיטבית של הסרום בעור. ישנם לא מעט סוגים של סרום בשוק ולכן חשוב להתאים את המוצר גם למצב העור ולא רק לסוג העור- אם זה סרום שנועד לשיקום, מיצוק או החלקת העור.

קרם פנים- רגע אחרי שסיימתן למרוח את הסרום ורגע לפני שאתן מורחות את קרם הפנים, חשוב להשתמש בקרם הגנה בכדי לשמור על העור ולמנוע היווצרות כתמי שמש וכתמי פיגמנטציה חדשים. לרוב הקרמים ותחליבי הלחות יש מקדם הגנה בתוכם כמו לדוגמא תחליב לחום לפנים של חברת סרווה שמותאם לסוג עור רגיל עד יבש ומכיל בתוכו הגנה 25SPF  בעוד אצל רוב הנשים זה מספיק, אם יש לכן עור רגיש במיוחד מומלץ לא לוותר על קרם הגנה בנוסף לקרם הפנים. לחברת סרווה קרם לחות נוסף המותאם לעור יבש עד יבש מאוד שהינו על בסיס מים ויש לכך חשיבות גדולה שכן קרם לחות שמבוסס על בסיס מים מתאים במיוחד לעור בוגר.

קרם עיניים- עור העיניים רגיש במיוחד ולכן בגיל השלישי עולה החשיבות לשימוש יום יומי בקרם עיניים. חברת CARAVE הבינה שיש לשמור ולשקם את נפח העור מסביב לעיניים ולעודד את העור לייצר לחות באופן טבעי ומציע קרם עיניים משקם המותאם במיוחד לאזור העיניים.

מומלץ במהלך היום ולפני שאת מתאפרת להשתמש בסרום וקרם על בסיס מים ולפני השינה להשתמש בקרמים עשירים יותר.

מאמרים נוספים בנושא

התאמת תכשיט לאירוע

נשים ותכשיטים, תכשיטים ונשים משפט שתמיד הולך ביחד, נשים אוהבות תכשיטים, האופי והסגנון שתכשיט יכול להוסיף לכל לוק מראה נוצץ וייחודי.היום יש מבחר רב של

המשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן